Äntligen klar..

Nu är jag äntligen klar med dagens städning, det tog typ 2-2 halv timmar att städa sovrummet riktigt ordentligt + att springa ner med tvätten och fixa disken så nu känner jag mig faktiskt nöjd för i dag. Nu väntar jag på att halv åtta hos mig ska börja och finalen av robinsson :).

Vi har funderat på det här med andningsalarm till våran bebis men det finns ju en del olika märken. Någon som har använt andningsalarm? och i så fall vad tyckte du om det och vad vare för märke?

/B

( bild lånad från Google)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Inget som vi la några pengar på! Däremot köpte vi en baby wach för att höra honom när han började knorra.

2012-09-06 @ 19:40:16
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0