Bebisfix

I dag har jag hållit på och plockat med alla bebis saker nästan hela dagen. Har monterat ihop skötbordet som jag köpte igår och lagt alla behövliga saker där under som är bra att ha, har även fixat bebisgungan och babygymet så nu står de på sin plats. Är så ivrig så kunde inte hålla mig längre ;p.

La den vita pälsen på babygymet som jag köpte på Ikea igår, det blev riktigt mysigt och det tyckte även Diesel som sprang dit direkt när jag inte såg och trodde att det var en ny mysig sovplats till honom, lilla söta hund. Jag förklarade för Diesel att det var till bebisen, då gav han gav mig en sorgsen och frågande blick och hoppade istället upp i soffan ;p.

Har även monterat in basen till babyskyddet i bilen och nästan packat ner det sista till bb väskan, känns skönt att allt typ verkligen är klart.

Nu sitter jag nerbäddad i soffan under täcket och väntar på att x-factor och Beck filmen ska börja.

I morgon blir det ett besök till barnmorskan för att se att allt står rätt till med mig och bebis. Då ska hon klämma och känna så bebis ligger rätt. Har även tvättid så ska tvätta alla nya bebiskläder som jag fått och som jag köpte igår och även lite annat blir det med.

/B


Kommentarer
Postat av: Thilde

Åååh jag minns den känslan när man gick hemma och fixade och förberedde o hade sig:) även om det bara gått 4 månader så känns de som i ett helt annat liv haha

2012-09-23 @ 20:01:33
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0