Crunchy corn

Har haft en lugn och skön eftermiddag tillsammans med mina killar efter att ha städat lite här hemma på förmiddagen eller tidiga eftermiddagen ;p.

Daniel och jag var till Ica och handlade lite förut och då passade jag på att köpa nya Maraboun crunchy corn. Jag har varit lite nyfiken på den ett tag nu så tänkte att jag skulle slå till och prova den. Den var helt okej god men jag tycker nog faktiskt att Maraboun med daim, digestive, hasselnötter, polka osv är godare. Har ni provat crunchy corn? Vad tyckte ni om den i så fall?

I morgon är det onsdag, vet inte vad jag ska hitta på så får se vad jag hittar på. Nu ska jag i alla fall sova så God natt! /B

( bild lånad från Google)


Kommentarer
Postat av: renatas.blogg.se

Den ligger på "måsteköpalistan" så fort jag slutat amma!!

2012-09-21 @ 20:20:25
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0