Fredagsmys !!!!

Hej!

Snart har ännu en vecka gått, men innan det är måndag igen så ska jag njuta av denna helg! Börjar med fredagsmys med mina favoriter Daniel och Diesel. Blir chips och godis framför tv:n med tända ljus, och i dag ska jag nog oxå mysa ner mig under min värmefilt som jag fick i julklapp förra året. Antar att det blir att kolla ishockeyn som går på tian men det gör mig inte så mycket så länge jag är med mina älsklingar hehe ;p.

Har ni några trevliga planer för helgen?

I morgon är det bara fyra veckor kvar till Bf. Det är helt sjukt, kalla mig konstig men jag tycker faktiskt att det är svårt att förstå, det har ju gått så fort. Att jag inom några veckor är mamma, det låter konstigt i mina öron samtidigt som det låter helt fantastiskt underbart!!

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej... såg att du behövde hjälp med din bloggheader... om du ser in på min blogg i arkiven under bloggdesign har jag en del headers jag gjort... kan säkert pussla ihop en hel del nya ideer med... vid intresse maila till [email protected] KRAM Mikaela!

2012-09-21 @ 19:12:07
URL: http://www.hemmapavarangataistan.blogg.se
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Ja det går fort i slutet! :) Hoppas ni får en härlig fredagskväll!

2012-09-21 @ 22:18:12
URL: http://jennybenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0