Fullt upp

Hej!

Har haft fullt upp hela dagen känns det som. Varit ute på en liten promenad med Diesel i skogen, gått till Ica och handlat, fixat disken, pratat med mormor i telefon, pratat med josé (pappa) i telefon, ringt Laxåhem om våran skada i badrummet för andra gången, varit ute med Diesel en andra gång och lagat mat ( potatisgratäng och kassler). Så nu sitter jag i soffan med gottsamvete i alla fall.

I morgon kommer dagen att vara lika full av saker att göra så det blir att gå upp tidigt för att inte behöva stressa ihjäl sig. José (pappa) och hans tjej skulle komma och hälsa på en sväng runt typ 11. Så innan det så måste jag ha hunnit med att gå ut med Diesel, ätit frukost och städat lite här hemma. Sen vid två så ska jag vara på banken, vid tre så ska jag på föräldragrupp, efter den så ska jag hem och laga mat, efter det så kan jag koppla av! Ser ut att bli en väldigt fullspäckad dag men det ska jag nog klara av ;).

Nu ska jag lägga mig och vila bredvid min trötta karl som kom hem från jobbet för ett tag sedan.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0