Gårdagen och dagen

Hej!

Igår kväll så kom Karro och Cirre hit och med sig hade de Karros bror och hans flickvän. Vi gick en sväng till bowlingen och så satt vi här hemma hos oss och pratade och umgicks, det var helt okej!

I dag har jag mest vilat mig hela dagen, det är konstigt att man kan bli så trött av att inte göra någonting som gravid. Men vid sex tiden kom Emma och Adam hit, vi gick till Ica och köpte lite fika som vi sedan gottade oss på, ovanligt tänker ni ( eller inte ). Kul att träffas en stund var det i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova, Daniel börjar ju vid 6 denna vecka så det får bli en tidig kväll idag, vilket för mig inte gör någonting eftersom jag inte har något i mot att sova hehe!

Hoppas ni har haft en bra helg! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0