Höst!

Hej!

I dag är det första september vilket betyder att det är höst. Månaderna går verkligen för fort, det är inte ens fyra månader kvar till julafton.

I går var det 50 dagar kvar till BF , tyckte nyss jag skrev här på bloggen att det var 100 dagar kvar. Jag börjar faktiskt bli nervös..

I dag går jag in i en ny graviditetsvecka v.34 (33+0) och det känns verkligen. Jag blir klumpigare för varje dag som går och det blir svårare och svårare att ta sig upp på morgonen haha! Att gå upp i våran långa trapp känns som att gå ett maraton ( nästan i alla fall ). Men det är nu i slutet av graviditeten som jag har kunnat börja njuta av att vara gravid på riktigt, innan var det så mycket som behövde fixas men nu känns det som om allt börjar falla på plats och det känns riktigt skönt!

Gårdagen var riktigt trevlig, spenderades med min älskade karl, med ishockey och fredagsmys. I dag där i mot vet jag inte vad som händer ännu, mer än att jag nu ska hoppa in i duschen ;p. Får se vad dagen har att bjuda på!

Ha en fin lördag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0