Kvällen med mormor och morfar

Har ju haft mormor och morfar över på tacos här ikväll, det var trevligt. De tyckte att det var gott och jag kan inte annat än att hålla med, tacos kan man ju inte misslyckas med så det är ju bra. Chokladpudding blev det med till efterrätt, lite barnkalas varning kanske men jag tycker att det är gott.

Efter att vi ätit klart så kollade vi på halv åtta hos mig, alltid lika roligt tycker jag. Kollade även på x-factor ganska så intressant tycker jag. Följer ni det?

I dag bloggar det flesta bloggar om lindex Missoni kollektionen. Jag kan inte förstå varför folk blir så galna så fort det kommer någon speciell kollektion av kläder, jag menar de här Missoni kläderna är ju inte enns snygga och endå är folk som galna. Är det bara för att eller är det något fel på mig som tycker att de är gräsligt fula kläder? Det enda som är bra med kläderna är väl att av varje köp så går 10% till bröstcancerfonden.

Tycker ni det är fina/snygga kläder?

Nu ska jag i alla fall sova och invänta en glad Daniel ( färjestad vann idag och så fick han in sitt tip :p )som kommer hem om en timme typ så god natt! /B

( bild Google)



Kommentarer
Postat av: Thilde

Jag skulle personligen aldrig ta på mig något av det, men vissa plagg i bebiskollektionen var rätt sött :)

2012-09-26 @ 08:11:58
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0