Kvällen

Idag var det riktigt kallt ute när jag gick kvällspromenaden med Diesel, det märks verkligen att vi går mot mörkare och kallare tider. Men efter en lång varm dusch så ligger jag nerbäddad i sängen, så nu är jag varm igen!

Kollade på bonde söker fru förut och han den skäggiga manen med fläta tycker jag verkar så himla gullig och snäll, ska bli kul att följa årets bönder :)

I morgon kommer min kusin Amanda hit och umgås med mig, hon slutar redan vid halv 11 och är i Laxå vid 11 så då ska jag möta henne vid station. Tänkte då passa på att handla något gott på Ica som jag kan laga och bjuda på, får se vad det blir. Tips på något gott men som går hyfsat fort att laga mottages gärna då jag är kass på att komma på vad jag ska laga för mat.

Ska även till barnmorskan i morgon vid 13 och kolla så allt ser bra ut. Tror hon ska klämma och känna på hur bebis ligger med. Jag tror han/hon ligger med huvudet neråt och har gjort ett bra tag för det trycker på lite och jag känner mig kissnödig hela tiden typ, men vi får se vad hon säger.

Nu ska jag sova i alla fall så jag orkar med morgondagen. God natt påer! /B


Kommentarer
Postat av: Renata

Nu kommer tipset alldeles för sent... Men: smält mögelost med crème freiche och champinjoner och pasta till det. Snabbt och supergott :)

2012-09-13 @ 16:12:32
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0