Marieberg/kinamat/ishockey

Har haft en trevlig dag och kväll med min fina Daniel. Dagen spenderades ju som ni vet på Marieberg och kvällen spenderades på hemmaplan med Kinamat framför tv;n då det som vanligt visades ishockey på tian men jag börjar faktiskt tycka att det är mysigt att se på det en fredagkväll hehe! Sen åt vi även lite fredags godis och vindruvor,Kollade på filmen som gick på fyran - kärleken checkar in, den var helt okej bra.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och väntar på att Daniel och Diesel ska komma in från kvällspromenaden, blir nog att slå på en film här inne i sovrummet och sen somna till den, får se vad Daniel säger om det.

Dagen får avslutas med en bild som Emma tog i dag på Diesel och stoyko när hon var så snäll och ställde upp och var hundvakt, tack Bästaste Emma ännu en gång!

/B


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Så otroligt söta! :D Hur är det med dig då?
Kram

2012-09-29 @ 09:44:11
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se
Postat av: fredrica

Checka o kommentera gärna min nya blogg! Har precis startat den & behöver lite tips & ideer. Kram! :)

2012-09-29 @ 10:44:11
URL: http://fredricalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0