Middag hos mormor och morfar

Kom nyss hem i från mormor och morfar, var ju där på middag. Det serverades potatisgratäng, entrecote, sås, sallad och bröd,de var mycket gott. Till efterrätt fick vi en god fruktsallad med grädde till, en perfekt avslutning på denna middag eftersom jag varit sugen på det ett tag nu men inte orkat göra ;p.

Av dagen som är kvar så ska jag göra så lite som möjligt, kolla x-factor och umgås med min lilla familj hehe!

I morgon är det första oktober, den månad som vi har gått och väntat på hela året - våran lilla bebis är beräknad :) han/hon är mer än välkommen att titta ut nu!

/B



Kommentarer
Postat av: Renata

Tänk så kommer bebisen den 9e och delar födelsedag med lilla mig?!

2012-09-30 @ 19:59:33
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0