Mysdagsväder

Hej påer!

Jag ligger nerbäddad i sängen men skulle behöva ta mig ut med Diesel, regent utanför fönstret gör inte direkt så att man har någon vidare lust och tur jag har en hund som håller med så vi väntar lite och hoppas att det lugnar sig.

I dag har jag tagit en fika på bowlingen med Jannika, det var trevligt som vanligt! Och som vanligt blev det en massa bebis och förlossningsprat.

Bebisen i magen har verkligen hittat en sida som den nästan ligger på hela tiden, och rumpan känner man väldigt tydligt ( nästan ) hela tiden så jag hoppas att han/hon fixerar sig snart och kommer ut. Det börjar bli jobbigt att ta sig upp för sängen nu, jag får verkligen ta i med all min kraft och att sitta vid köksbordet framlutad är inte speciellt skönt de heller. Nu märks det i alla fall att man är höggravid och jag hoppas att jag slipper gå över tiden.

I kväll ska jag bara mysa ner mig i soffan, tända lite ljus och kolla på halv åtta hos mig och bonde söker fru. Det är verkligen väder för mys idag, synd bara att Daniel jobbar, men jag har ju min lilla Diesel att kramas med som tur är :).

Nu ska jag bege mig ut, i regn eller inte det märks fort.

Ha en fin kväll :) /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0