Promenad i skogen

Vilken tur jag och Diesel hade. Vi var nämligen ute och gick i skogen ( elljusspåret ) och vi hann precis innan för dörren innan det började regna.

Vi gick tre kilometersrundan, kände direkt att jag aldrig hade klarat av att gå den som är fem. Eller jo, men det hade tagit tusen år och jag hade inte orkat göra något mer på hela dagen ;p. Det märks att man är höggravid nu kan jag säga.

Nu har jag nyss fixat med disken och ska invänta att halv åtta hos mig ska börja.

Ha en fin kväll raringar! /B


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Skönt med promenad i skogen.ha en mysig kväll söta med fina magen i vädret..kram

2012-09-11 @ 19:04:03
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0