Putsa fönster

Hej !

Gårdagen spenderades med Emma och lille Adam. Vi gick till Ica och köpte fika som vi sedan fikade på hemma hos mig. Jag lagade även lite lunch som vi åt när Daniel kom hem från jobbet, Morten kom även han på en liten matbit. Det var inget märkvärdigt, korvstroganoff och ris men det smakade bra!

I dag har jag varit duktigt och putsat fönstrena, tror det är första gången jag gör det och det syns när man kollar på dem för de blev inte så bra men mycket bättre än de var förut i alla fall för då var de så skitiga.

Kom nyss in från en lite promenad med Diesel, kände att jag behövde en liten paus från allt putsande och städande, men nu ska jag ta tag i det sista och sen börja med maten som i dag får bestå av köttfärsås och spagetti/pasta.

Ha en fin onsdag i det blåsiga höstvädret! /B


Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Vilken sötnos!

2012-09-05 @ 18:25:43
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll söta.Ha en fin kväll.kram

2012-09-05 @ 20:39:47
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0