Rensat ur källarutrymmet

Hej!

Hoppas ni mår bra! I dag började dagen inte precis jättebra, vaknade 07.15 av att de höll på utanför och tog ner massa buskar, det lät som bara den och inte kunde jag somna om förens de slutat men men de sluta efter ett tag så somna om en timme eller två och gick sedan ut med Diesel.

I dag vid två tiden så kom mormor och morfar hit och hämtade massa saker i från källarutrymmet som jag ville få bort, de ska nämligen till soptippen i morgon så passade på att lasta med mitt skit, blev faktiskt hur mkt som helst så jag undrar hur de ska få plats med sitt hehe men det fixar sig nog.

När jag höll på och plockade där nere i källaren så hittade jag världens sötaste teckning som min kusin jossan hade gjort till mig för typ 8-9 år sedan (bilden) jag minns så väl hur jag lärde henne att måla grisar och se själva vad söta dem vart :).

Det är nästan lika ruggigt ute som det var igår så jag tror att kvällen får spenderas på samma sätt, med tända ljus, mys Diesel, en god kvällsmacka och ett bra tvprogram !

Ha en fin kväll! /B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jag minns de där grisarna ;)

2012-09-28 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0