Söndags morgon

God morgon!

Vaknade för snart en timme sedan och har redan hunnit med att varit ute med Diesel och ätit frukost. Nu sitter jag framför tv:n och halvkollar på Nyhetsmorgon.

Gårdagen spenderades som jag skrev igår på Marieberg med Emma och Adam. Tror det var flera år sedan jag var inne till ett köpcentrum på en helg och det vet jag faktiskt inte om jag vill göra om, det var folk Överallt det var som en julrusch jag förstår inte vart alla kom ifrån, jag menar det är ju i slutet av månaden innan lön då borde ju folk hålla sig hemma och spara sina sista slantar haha! Nejmen om man inte vill stressa så ska man nog inte åka in en helg, men men nu har jag i alla fall allt jag behöver ha till lilla bebis, så nu får han/hon gärna komma ut ;p. Nu är det bara den Stora storhandlingen kvar och laga alla matlådor som jag ska frys in men det fixar jag nog i veckan :).

Nu ska jag gå in i sovrummet och se om Daniel är vaken. Ha en fin söndag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0