Stormsteg

Bf dagen närmar sig med stormsteg på lördag är det bara fem veckor kvar dit. Jag kan inte riktigt slappna av när jag tänker på det,känns som om jag har så mycket kvar att fixa men endå inte.

Jag är rädd att vattnet ska gå när jag är inne på Ica så där vågar jag snart inte gå in. Att jag och Daniel ska åka in till Örebro av slutet av månaden och fixa det sista och storhandla det vågar jag heller knappt tänka på, tänk om vattnet skulle gå då, det skulle va både pinsamt och jobbigt!

Jag har börjat oroa mig mer och mer för varje dag som går och att slappna av och bara njuta av tiden som är kvar som gravid och det här gamla livet eller vad man ska säga, det går inte så bra. Vissa dagar går det bättre än andra men det är verkligen så svårt.

Ska nu i alla fall sova en stund innan Daniel kommer hem från jobbet och väcker mig, eller rättare sagt Diesel av sitt skall.

God natt!! /B


Kommentarer
Postat av: Lina S

Fin bild på dig!

2012-09-16 @ 09:19:42
URL: http://linastrandh.se
Postat av: thilde

hahaha, jag hade exakt samma nojja "att vattnet skulle gå på ica" , men tack o lov gjorde de inte det haha

2012-09-16 @ 18:13:13
URL: http://thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0