Tisdag 18 september

Hej alla fina!

Har hittills i dag inte gjort något vettigt, blev en väldigt lång sovmorgon här hemma och när jag väl vaknade till liv så möttes jag utav spöregn utanför fönstret så det gjorde att man inte direkt kände för att gå upp. Men väl uppe så gick jag ut med Diesel när regnet hade lugnat sig och det faktiskt var uppehåll och sedan gick vi in och åt frukost och bädda ner oss i varma sängen igen och kollade lite playa del sol.

Nu är det snart dax för promenad nummer två, får passa på nu när det inte regnar. Sen blir det in och laga mat, potatismos och värmlandsfalu!

Annars i dag ska jag nog inte göra så mycket, städa lite kanske om jag orkar, förstår inte vart allt damm kommer ifrån det kommer ju nytt över en natt, inte kul!

Ha en fin tisdag! /B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Låter som en riktigt skön dag!

2012-09-18 @ 14:58:23
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Hanna

Du borde va hos mig i Polen istället, det har bara regnat två dagar på den tid jag har varit här :D

2012-09-18 @ 18:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0