Träffat Hanna/tvättat/barnmorskan

Ligger nerbäddad i sängen helt nyduschad, så skönt efter denna dag.

Dagen började med att en från Laxåhem kom och kollade på våran skada inne på toan (Äntligen), han skulle återkomma om vad som behöver göras, när vet vi inte.

Sedan ringde Daniel på en trea som vi kanske ska kolla på, eller om han får bestämma så ska vi det. Jag både vill och inte vill, visst skulle det va bra med en större lägenhet speciellt nu när vi blir tre (+Diesel) men jag känner inte att det är så bråttom eftersom bebisen endå kommer att sova i samma rum som oss första tiden/året vad vet jag. Det kanske skulle bli smidigare eftersom vi bor på tredje våningen (högst upp utan hiss) och jag måste gå ut med Diesel varje dag, men allt går bara man vill. Jaja vi får se hur det blir med lägenheten ..

Va med min fina vän Hanna också förut, hon är ju som sagt hemma i Sverige och hälsar på så då måste jag ju passa på att träffa henne. Det var roligt att se henne och veta att hon trivs bra i Polen :).

På eftermiddagen/kvällen så har jag hållit på och tvätta, blev en faktiskt en heldel maskiner men nu är det tomt så det känns skönt.

Va ju hos barnmorskan också förut, alla värden och så såg bra ut och huvudet var ruckbart, så lille bebis har inte fixerat sig ännu. Ska dit igen om två veckor så får se om han/hon är det då.

I morgon har jag bjudit hit mormor och morfar på tacos vid sextiden, Daniel jobbar ju eftermiddag denna vecka så lite sällskap skadar ju inte. Och sen så är dem jämt så snälla och är hundvakt så att visa dem lite uppskattning skadar ju inte!

Nu ska jag sova är riktigt trött. God Natt! /B


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi bodde också på tredje våningen utan hiss förut och det är ju inget jag rekommenderar, det blir bra tungt ju mer bebisen växer och för mig var det omöjligt att handla och ha William (om det inte var ngt lätt jag handlade). Tyckte det var skönt med tre rum också för William var strax under halvåret när han började sova i sitt rum, i sin säng sov han från första dagen hemma, vi stördes av varandra och flytt så tidigt till eget rum var nödvändigt.

2012-09-25 @ 08:08:03
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0