Trevlig fredag

Har haft en trevlig eftermiddag/kväll med mina fina killar Daniel och Diesel.

Vi åkte upp till sjön med Diesel så han fick springa av sig förut och så passade vi även på att gå en sväng. Efter det åkte vi till Ica och köpte fredagsmys, chips och dipp!

Vi har spenderat kvällen framför tv:n och kollat på postkodmiljonären och tvpucken. Tvpucken var inget för mig, men ibland är jag riktigt snäll och offrar mig.

Nu är Daniel ute med Diesel på dagens sista runda, vi bestämde oss för att gå och lägga oss tidigt i dag, kolla några avsnitt playa del sol i sovrummet och sen sova.

I morgon är det summer after party här i Laxå, öl tält och band kommer och spelar det brukar faktiskt va riktigt skoj. Får se om jag går dit eller om jag spenderar kvällen hemma, får se vad jag känner för i morgon och vad det är för väder!

God natt påer i alla fall, och hoppas ni har haft en tiptop dag! /B


Kommentarer
Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Hoppas allt är bra med dig! :D Har du en länk till inlägget om gissningar när bebisen tittar ut? Ska man gissa vikt också? Vad tror bm? ;)
Kram

2012-09-08 @ 13:50:41
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Visst är han:)

2012-09-08 @ 19:22:46
URL: http://www.frookensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0