Tvkväll

I dag har jag varit trött ( som alla andra dagar kan tilläggas ) så efter att mormor och morfar var här och hämtat allt skit och fikat så har jag inte gjort mkt. Varit ute med Diesel är nog det mest ansträngande haha!

Hela kvällen har jag spenderat i soffan tillsammans med mysDiesel. Vi har kollat på halv åtta hos mig, kockarnas kamp, new girl och två panka tjejer, mycket bra program allihopa.

Kollade också på reprisen av uppdrag granskning och det skulle jag nog inte ha gjort för det var om förlossningsskador ;o så nu är jag ju lagom förskräckt inför förlossningen, inte roligt!!!

I morgon ska jag och Daniel in till Marieberg och stor handla på Willys, tänkte även köpa mig ett par skor om jag hittar något fint par och kanske något annat fint om det är något som tilltalar mig.

Nu tänkte jag gå ut med Diesel och sen hoppa in i duschen för att sedan inta sängläge! /B

(bilden v.37 (36+5) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0