Umgåtts med Amanda/ barnmorskebesök

Hej!

Har i dag varit med min kusin Amanda, vi lagade Pannkakor med grädde, jordgubbsylt och färska hallon och blåbär, det var mycket gott!

Har också varit till barnmorskan och kollat så allt stod rätt till med bebis och det gjorde det, allt såg bra ut och hon trodde att bebis hade fixerat sig med huvudet neråt, eller ja det hade han/hon. Hon frågade också om jag hade fått någon halsbränna eftersom hon kunde känna att lilla bebis låg högt upp och det har jag faktiskt fått, ibland när jag ska sova och ibland annars, de är inte mycket och det går över fort så det är skönt.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen äta något och vänta på att halv åtta hos mig ska börja.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0