Umgåtts med Nathalie

Hej!

Gårdagen spenderades med min kusin Nathalie och även förmiddagen av denna dag. Det enda som hanns med i dag var att äta frukost och kolla på film. Efter det tog Nathalie tåget mot Örebro och hem igen. Det var trevligt att umgås med henne, det händer allt för sällan, fick en fin fleceoverall till lilla bebis som säkert kommer att bli mycket uppskattad den var så gosig.

Nu ligger jag och tar igen mig lite efter att ha lagat mat och städat lite. Daniel åkte till jobbet för ett tag sen så denna eftermiddag spenderar jag själv med lilla Diesel.

Funderar på att ta en promenad sen i skogen, det är ju trotts allt ganska så skönt ute får se om jag hittar någon ork till det men de tror jag. Annars i dag ska jag bara ta det lugnt och kolla på tv.

Ha en fin tisdag! /B


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Söt vovvsing :) Hoppas du haft en bra dag =)

2012-09-11 @ 15:47:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0