Buzzador

Hej!

Jag har ju glömt att berätta för er att jag är medlem på en sida som heter buzzador.se där man kan får möjlighet att va med i olika kampanjer och pröva olika produkter.

Jag är nu med i en kampanj för veet och har fått hem ett antal hårborttagningsprodukter som jag och även mina vänner ska få prova, fick även med en heldel rabatter med.

Ikväll så provade jag en utan hårbortagningsprodukterna, spray om hair removal cream och jag tycker att den var riktigt bra. Det som gjorde den bra var
- att det var så smidigt att spraya på skummet och att man bara behövde vänta i några minuter för att för att sedan bara skrapa av skummet med en lite skrapa som man fick med.
- att slippa att skära sig på benen som jag alltid gör när jag rakar benen i vanliga fall.
- att få ett snabbt och lent resultat så snabbt.

Det som var lite mindre bra var:
- att jag inte tror att skummet kommer att räcka till så många rakningar.

Använde även hair minimising body lotion efter åt. Det är en en body lotion som man ska använda för att förlänga hårborttagningen. Jag gillade krämen jättemycket den gjorde benen mjuka och lena och så lukta den jättegott med så de var ett plus.

( bjuder på en bild på mitt nyrakade ben, ursäkta min fula fot haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0