Fotograferat Levi

Denna dag har jag spenderat i Örebro/Marieberg med min fina familj. Först så träffade vi en fotograf och tog bilder på Levi, vi valde ut tre stycken som kommer hem i brevlådan inom två veckor :). Sedan så kollade vi lite på Marieberg och åt mat på pacos.

Efter vi varit på Marieberg så åkte vi vidare till Ikea och Willys och handlade lite till morgondagen då jag har bjudit hem några av mina vänner (endast de allra närmsta) på en spa/tjejkväll, vi ska äta gott och prova de där veetprodukterna som jag fått hem de blir nog trevligt!

Levi somnar för det mesta inte vid sju längre, på senaste tiden så har han somnat runt åtta-nio det gör såklart inget men det gör att jag är såå trött på kvällarna och att jag lägger mig bara någon timme eller två efter honom, jag orkar inte göra sådant som jag borde så som plocka här hemma osv. Jag lägger mig hellre i soffan en stund och njuter av lugnet hehe, men det blir i alla fall inte alltid lika tidiga mognar så de är skönt. I dag och i går så sov Levi till halv nio och de tackar jag verkligen för.

Nu ska jag mysa med min man i morgon väntas städ/handling och fix hela dagen lång!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0