Godmorgon?

Levi sover fortfarande, herregud snacka om trött kille, fast jag kan iofs förstå det han sov inte ens en timma sammanlagt igår så han tar nog egen det nu.

Igår var jag på Askersundsmarken med min familj och mormor och morfar de blåste väldigt mycket och var lite kallt men det var helt okej endå. Jag köpte lite kryddor och en liten ballong till Levi- självklart ska han ha en ballong när han är på sin första marknad hehe ;). Vi åt även lunch på strandhugget och de var okej mat, trevligt var det i alla fall. Mormor och jag gick in på Venus chokladaffär (tror den heter så) och köpte varsin pralin som efterrätt,mkt god. Mormor berättade att hon och morfar hade varit gifta i 48år - gud vad länge så grattis till dem :).

Amanda var här i går efter att hon slutat skolan vi åt fruktsallad och bara prata vädret gjorde ju så att man inte ville gå ut i onödan, men en liten dieselpromenad fick det bli endå ;p.

Nu ska jag snart gå ut med diesel och sen äta frukost får se vad denna dag har att bjuda på!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0