Levi - 6 månader!

Hej! Äntligen funkar bloggappen så nu kan jag blogga igen :).

I dag blir vårt lilla Hjärta 6 månader, herregud hur gick det till (?) det kändes lixom nyss som om vi kämpade tillsammans om att få ut dig till oss och denna värld. Men nej det har gått ett halvt år ( ursäkta mitt språk men ett halvt jävla år) om lika lång tid så är min lilla bebis 1år och då är han inte liten längre.

Jag tar vara på varje dag med min lilla plutt och jag tycker fortfarande att det blir roligare och roligare att vara mamma samtidigt som det emellanåt kan va lite jobbigt, men det är det helt klart värt så mycket kärlek som man får tillbaka.

(Kommer upp en 6 månaders lista snarast! )

Levis sexmånadersdag firade vi med att laga barnmat nere vid killevippen med några i från föräldrargruppen, det var helt okej man lärde sig ju lite i alla fall så det var bra. Efter barnmatslagningen så gick jag och Jannika till Bowlingen och åt varsin sallad ( Levi och Hugo var såklart med) , alltid lika gott med en kyckling/bacon sallad.

När Levi och jag kom hem så frös jag in all barnmat och sen gick jag ut med diesel för att sedan åka till Leksaksstoppet och köpa en liten sexmånaderspresent till Levi, de blev en liten söt kanin/nalle som jag kollat på länge men det har aldrig blivit av att jag köpt den, men nu så. Efter vi varit till leksaksstoppet så åkte vi till mormor och morfar och hälsade på och pratade lite skit.

I morgon ska vi på Askersundsmarken och så kommer Amanda hit och hälsar på, de ska bli mycket trevligt!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0