Lugn/skön dag

I dag har varit en lugn och skön dag här hemma, tog en promenad med Levi i barnvagnen på förmiddagen och svängde förbi Ica och handlade hem lite lunch.

Efter maten så vilade jag och Levi middag, så skönt att kunna göra det ibland.

Vid fem tiden så åkte vi till mormor och morfar och hälsade på en sväng.

Skulle lägga Levi vid sju som vanligt han gnällde precis som han brukar innan läggdax eftersom han var så trött. Men efter att ha slurpat upp all mat ur flaskan så var han pigg igen ( ja inte pigg kanske) och ville absolut inte sova så han fick va med oss och göra pizza och kolla lite hockey, men efter vi ätit så gjorde lite mer mat till honom och vid nio så somnade han äntligen, lilla skruttunge! Inte ofta som han har svårt att komma till ro när han ska sova.

I morgon tänkte jag kanske gå i väg till BVC och väga och mäta Levi, var ju inte så längesedan sist men är det fint väder i morgon igen så tänker jag nog endå gå ut på en promenad så då svänger jag ev förbi BVC. Det är ju så kul och spännande att se om han vuxit något ( såklart han har ) och hur mycket.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0