Marieberg med min familj

Hej!

I dag har jag och min familj varit till Marieberg och diesel fick va hos Emma och Adam undertiden., tusen tack för hundvakten :)!

Hämtade ut min fotsack till vagnen som jag beställde när vi köpte den men jag vet inte om den kommer att komma till användning nu eftersom de börjar bli varmt ute, så det får bli till höst/vinter.

Köpte även en tröja till Daniel, en rouge till mig och body,shorts och strumpor till Levi. Provade för en gångs skull några tröjor till mig själv men gudnej, jag är så ful i allt. Jag blir verkligen deprimerad på riktigt när jag ställer mig i en provhytt jag ser ut som en sebra med hängmage, usch jag blir ärligt talat äcklad av att se mig själv. Så nu blir det att Verkligen att sluta upp med alla fikor, läsk och allt onödig som jag stoppar i mig. Klart jag kommer att unna mig något ibland ( man lever ju bara en gång ;p ) men absolut inte varje dag som de har blivit de senaste åren. Jag vet jag sagt det förut att jag ska ta tag i mitt liv och mitt utseende men de är verkligen lättare sagt än gjort, men NU måste jag verkligen det! En liten morot som jag ska tänka på är att om jag nått mitt mål till jul/nyår/januari så ska jag unna mig och min familj en resa utomlands för de är jag värd då.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0