NEJ/JA

Nej jag vill inte sitta här hemma själv varje fredag.
Nej jag vill inte sitta här hemma själv varje lördag.
Nej jag trodde inte att mitt familjeliv skulle se ut på detta sett i alla fall inte helgerna.
Nej jag vill inte lämna bort Levi i 2dygn när han är 7-8månader för att åka på parykryssning.
Nej jag skaffade inte barn för att lämna bort honom och roa mig( klart det finns undantag).


Ja såklart jag tar med mig Levi om jag ska någonstans.
Ja jag kan umgås även fast jag har barn, vill du va med mig så får du acceptera att jag har ett annat liv med barn osv så är du med mig så är du med lilla Levi.
Ja jag älskar Levi mest på denna jord och han är det bästa och finaste jag/vi har.
Ja jag älskar min hund även om jag ibland får damp på honom eller typ jämt ;p
Ja jag gillar mitt liv även om jag ibland klagar ganska så mkt.


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

tänk att det ska vara så svårt... ;) känner igen det där från en del vänner när Emma var ny.. ;)

2013-04-09 @ 17:24:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0