VEET!!

Hej!

I dag har vi mestadels av dagen bara varit hemma men på eftermiddagen fick vi för oss att vi skulle åka in till mariberg och kolla efter en present till morfar som fyller 70 på torsdag, men gud så svårt de är att komma på vad man ska köpa. Hittade bara en liten grej så måste köpa något mer. Har ni något förslag på vad man kan köpa? Köpte därimot en tjocktröja, t-shirt och ett par byxor till Levi.

I morgon är det valborg, ska ni göra något speciellt då? Kolla på någon brasa? Jag tycket inte att det är så viktigt med just Valborg längre, för några år sedan var det ju det för då skulle man ju festa med sina vänner haha men nu känns det inte riktigt som man gör det ( eller inte jag i alla fall och inte de runt omkring mig heller). Vi ska i alla fall åka till mormor och morfar och äta valborgslunch de skulle bli något riktigt gott mer fick jag inte veta bara att maten skulle va klar vid ett och att vi skulle va där då ;p

I lördags så hade jag en liten Veet/tjejkväll (för endast de närmsta vännerna) där vi åt gott, provade veetprodukter och spelade spel mycket trevligt var det. Fick såå fina blommor också utav mina gäster, inte var da de händer ;)

Nu ska jag diska Levis flaskor och sedan gå ut med Diesel.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0