Willys

Hej bloggen :D

Jag ser att ni fortfarande är några stycken som kickar in här varje dag trots min dåliga uppdatering, - tack för att ni är mig trogen hahah!

Jag SKA försöka bättra mig med att uppdatera här men ju äldre Levi blir desto mindre tid har jag känns det som eftersom han kräver nästan all min/Daniels uppmärksamhet när han är vaken, så bloggen är längre inte så högt prioriterat, men jag tror ni förstår!

I dag har i alla fall jag, Daniel och Levi fikat med Emma och Adam på bowlingen, jag pröva en av de nya glassarna någon Magnum med nogat men den såg godare ut än vad den var ;p. Efter fikat så tog jag och Emma en promenad med barnen i vagnarna förbi apoteket och Ica. Jag köpte palsternacka och potatis, tänkte nämligen va lite huslig och göra pure på det till Levi. Men den stora frågan är ju, hur tillagar man en palsternacka? haha jag har aldrig i mitt liv varken köpt en eller tillagat en så tips mottages gärna.

Efter jag och Levi kom hem så åkte vi typ direkt till Örebro/willys för att storhandla. Vi har pratat om att storhandla så länge nu så de var skönt att det äntligen blev av. Det finns tyvärr ett litet problem med våran frys när man har storhandlat och de är att den är så liten och trång, så i morgon när jag ska frysa in köttfärs i påsar osv. Så har jag ett problem att lösa ;p. Men de ordnar sig alltid. Levi fick föresten prova och sitta i kundvagnsstolen i dag för första gången, (en liten stund bara ) och han verkade gilla det!

Nu ska jag gå ut med diesel på kvällsrundan och sen krypa ner och sova bredvid min lilla skatt, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0