Dec. 15, 2013

I dag har det varit en lugn och skön dag, Levi vaknade som vanligt vid fem och ville upp men efter lite lek i ca en timme så fick Levi välling i sängen och somnade om två timmar till, såå skönt och välbehövligt! Levi har även sovit middag på dagen idag, ca 1, 5 timme så idag somna han lite innan åtta, vågar man hoppas på lite sovmorgon i morgon ? ;)

I morgon kommer det dörrgubbar hit och byter ut våran dörr, jag hoppas verkligen det blke stooor skillnad så man slipper att höra allt som händer i trappuppgången.

I morgon åker vi in till marieberg och fixar det sista innan jul, jag ska ha något att ha på mig på julafton och levi måste ha rejäla vinterskor. ja om det nu tänker komma någon snö som har tänkt stanna.

Jag har verkligen inte någon julkänsla i år, snön ligger ju aldrig kvar så man hinner få någon. Den enda lilla julkänsla som jag kan få i mellanåt är när jag och Levi lyssnar på julmusik i hans rum, då är det mysigt!

nej nu väntar sängen så godnatt! Hoppas ni haft en fin helg!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0