Fin äbesök

Idag har vi haft finbesök från Polen, Hanna är ju hemma så här i juletid så då måste man ju passa på och ses. Fick en söt liten julklapp av Hanna med mascara och något som var en blandning av läppglans och läppstift om jag minns rätt fint var det iaf, de ska jag använda när jag ska göra mig fin! Vi ha här ett tag gick ut med diesel och sedan åt vi en god sallad på bowlingen.

kvällen har spenderat här i soffan som jag sitter i just nu, har inte kollat på något speciellt mest surfat på mobilen. Pratade precis med Emma och har nu fått dampat av mig mina agritioner så nu känns det lite bättre, tack för att du lyssnar och förstår!

Daniel är hos Kurt och kommer nog inte hem på ett bra tag så resten av denna fredag spendera jag här i min ensamhet och tycker synd om mig själv!

/B

Kommentarer
Postat av: Emma

Du behöver inte tacka :) såklart jag finns här för dig! Ser det som en självklarhet att finnas här och lyssna på dig!
Tack för att DU lyssnar och förstår mig ;)

2013-12-28 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0