Luciafika

I dag har vi varit och kollat lite på Dollarstore och fick som vanligt med lite smått och gott hem.

I morgon så ska jag och Levi gå till kyrkis med Jannika och Hugo för lite Luciafika och Levi ska självklart va tomtenisse :).

Efter vi varit på kyrkis så ska Jannika och Hugo följa med hem på lunch och bus. Jag ska även slänga ihop en lchf saffransglass innan vi går i morgon bitti som ska avnjutas efter en god måltid.

Har ikväll som alltid (typ) kollat på bonde söker fru, så mysigt. Han Mikael verkar va en riktigt mysgubbe :)

Har ikväll oxå gjort en beställning av LCHFklubben.se som jag hoppas få snart, snart ( ivrig som vanligt). Har nu ätit lchf i 3 veckor och jag är sååå himla stolt över mig själv som inte har ätit ett enda sockerkorn, en halv satsumasklyfta och två vindruvor är väl de enda men de tycker jag inte räknas ;). Allt flyter på bra och visst saknar jag att äta något gott på kvällen framför tv:n ( som choklad) men jag tycker jag har hittat bra alternativ och jag känner mig bara så positivt till denna förändring. Det enda som kan va lite jobbigt är ett framdukat bord med fika och godsaker mitt framför mig, men det går bra jag har ju mitt vatten ;) haha!

Nu blir det sängen, Levi vill nog upp runt fem i morgon :/. Godnatt!

kvällens kvällsmat !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0