<3

Hej alla fina läsare!

I dag har jag och varit på den sista Babymassagen och det var bara jag och Jannika som var där med våra bebisar men de var kul endå. Efter massagen så gick jag till Ica och handlade lite till kvällens hemlagade pizzor som vi ska göra och en alla hjärtans dag present till Daniel.

Efter fyra någon gång så kommer mormor och morfar och fikar, trevligt!

Levi tar sin eftermiddagslur, jag kollar på en unge i minuten och drömmer mig bort tills nästa gång vi ska in dit, hihi! Och Daniel diskar, min duktiga pojkvän :).

Ha en fin alla hjärtans dag! /B

( bild på våra alla hjärtans dag gåvor och Daniels inslagning till mig är lätt finast ;)


Kommentarer
Postat av: christin

Babymassage har vi också gått på och det är kul. Vilka fina presenter! Ha en fin alla hjärtans dag!

2013-02-14 @ 16:00:36
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: ERIKA ENROTH

Oh en unge i minuten, vart går det nu? Var ju så bra!

2013-02-14 @ 17:09:02
URL: http://erikaenroth.com/
Postat av: Emma

Åh Gud så gulligt! :)

2013-02-14 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0