4 månader

I dag är det fyra månader sedan min fina prins kom till denna värld och jag vet att jag har sagt det förut men jag förstår verkligen inte hur tiden kan gå så fort för det kändes som det var i går vi kom hem från BB och höll på att lära känna varandra och nu har det redan gått fyra månader. Om det fans en pausknapp hade jag lätt pausat tiden!

Levi utvecklas för fullt och det känns som att han lär sig något nytt nästan hela tiden. Han gillar att ligga i babygymet men ligger han i babysittern så försöker han ta sig upp och har gjort i nästan en månad. Levi gillar även att sitta i famnen och att stå upp ( när man håller i han såklart hihi ). Gillar även att stoppa allt i munnen, skallror, bitgrejer osv men favoriten är helt klart hans egna händer. Han har även fått börja lite smått med att sitta i sin matstol ( några minuter i taget). Levi sover halva nätterna i sin egna säng men det har hänt att han sovit där hela nätter.

Eftersom Levi blir fyra månader idag så ska han få sin första smaksensation här någon utav de kommande dagarna, gröt och puréer väntar vi lite med.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0