Besök från Kumla

Har nyss haft besök utav Isabel och kalle det var trevligt, vi fikade och öppnade presenter som Levi fick. Han fick ett par virkade converse som Isabel hade gjort så nu har han två par och så fick han en fin body och ett par byxor, mycket snällt och behövligt för kläder kan man inte få för mycket utav.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, känner mig lite rastlös. Skulle va kul med en promenad men eftersom det är dåligt plogat så kommer jag inte fram med barnvagnen överallt så får nog hoppa det.

Även om jag har tappat alla vårkänslor som fanns här för bara några dagar sedan och jag vill att all snö ska försvinna så de kan komma tillbaka och man kan få slippa alla tusen lager utav kläder så tycker jag faktiskt att det är riktigt vackert ute, de ser ut som ett vykort.

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något, Levi somnade nu så liten egentid som jag inte vet vad jag ska göra med ;p.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0