Dagens shopping

I dag har jag och Levi haft en heldag på Marieberg med Emma och Adam och det var mycket trevligt. Köpte en jump-in till Levi som jag har varit och ryckt i för någon månad sedan och i dag så slog jag till, det blev även en vårjacka och en mössa från färg och form. Till mig blev det ett par solglasögon och ett puder skulle egentligen behöva en ny garderob men det är mycket roligare att handla till Levi. Vi var även till Ikea och kollade lite och fikade, köpte ett nytt madrasskydd till Levis madrass och sen bistickställ.

Daniel har gått över till Kurt för att se på ishockey så jag har lite egentid i soffan och inväntar att Sveriges mästerkock ska börja, bra avslut på denna dag.

/Puss B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0