Dagens söndag sjuttonde februari

Har städat och donat här hemma efter gårdagen och tagit en långpromenad i busvädret med Emma och barnen de va trevligt.

I morgon står tvättning på schemat bl.a. och kanske skura golv och städa lite mer.

på tisdag så är det föräldrargrupp igen och då ska vi prata om barnmat de kan nog bli intressant. Sen är det även min namnsdag med :)

På onsdag så åker jag och Emma med Levi och Adam till Marieberg och spenderar våran dag där.

På torsdag vet jag inte riktigt vad som händer och inte resten av veckan heller. Men på fredag är det ett år sedan vi plussade och på lördag blir min lilla kille fyra månader.

Nu kolla fortsättningen på Johan falk.

PUSS /B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice

Låter som en härlig vecka framför dig :)

2013-02-18 @ 14:29:01
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa

Det är en carena från g-knappen. 995 kronor. :)

2013-02-18 @ 17:22:23
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0