Effektiva jag

Hej söndag!

Känns som om jag har hunnit med ganska så mycket hittills idag. Började dagen med en liten morgonpromenad med diesel kom in och gav Levi mat och gjorde sedan frukost till mig med.
Kollade lite tv och la sedan Levi i sängen så han kunde ta sin förmiddagsnap. Lagat mat och diskat har jag även gjort och gått till Ica och handlat lite har jag även hunnit med. Så känner mig ganska så duktig hehe.

Vid fyra tiden så kommer Veijo, Amanda och jossan hit och hälsar på, kul! Blir nog att fika lite.

Nu ska jag vila lite soffan medans Levi tar sin eftermiddagsnap.

Ha en fin söndag! /B


Kommentarer
Postat av: Lisa

En sån pyjamas har Sienna också! :)

2013-02-11 @ 07:24:03
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0