Föräldrargrupp

Hej!

Ska snart väcka min lilla skruttunge och ge honom lite mat och efter det så åker vi till killevippen för föräldrargrupp. I dag ser jag verkligen i fram i mot de eftersom vi ska prata om barnmat och sen är det ju alltid kul att se alla söta små bebisar och träffa alla mammor och pappor.

I dag har jag för övrigt varit väldigt rastlös, har inte gjort mycket alls. Sovit en stund med Levi, lagat mat och varit ute två små rundor med diesel.

Jag tycker dagarna ser samma ut nästan jämt det känns så enformigt, jag älskar fullspäckade veckor med någon vilodag i mellanåt. I morgon där i mot blir det en hel dag på Marieberg med min bästa Emma och såklart Levi och Adam, de ser jag fram i mot!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0