Glad och duktig

Hej finisar!

I dag får vi besök av min faster Isabel och hennes man Kalle så jag har hållit på och plockat lite här hemma nu på förmiddagen. Levi har inte varit så road utav det så får fortsätta nu för nu tar han sin förmiddagsnapp.

Levi var lika duktig som igår och sov hela natten i spjälsängen, vaknade vi fyra för mat och sov till sju, då bar jag över honom till våran säng och så sov vi lite till innan det var dax att gå upp. Jag kan inte bli annat än stolt över Levi som är så duktig. Vi måste ha haft tur som fått en sådan glad och duktig kille men det är jag/vi värde efter allt som jag har gått igenom i mitt liv. Levi är solstrålen i mitt liv och jag är så himla glad för att han har kommit till världen och förgyller mina dagar! Jag älskar dig mest av allt min underbara skatt.

I dag fyller fina Isabella 22år så ett stort grattis till henne :)

Nu ska jag ringa ett samtal och sedan fortsätta fixa här hemma.

Ha en fin tisdag i snöyrran.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0