Kusin besök

Hej vänner!

Har nyss ätit lite tacos och snart kommer min kusin hit med sin son. Jag har inte träffat honom på fem år och hans son har jag aldrig träffat så de ska bli kul.

Jag är egentligen i mot att ha folk här när Levi ska sova eftersom vi har en öppen ingång till sovrummet ( alltså så har vi ingen dörr) så man måste va ganska så tyst även fast han inte är den lättväktaste personen. Men eftersom han har sovit så bra idag igen under dagen så tror jag endå inte att han har några planer på att vilja sova nu som han brukar. I går somna han runt tio tror jag om det inte var ännu senare. Så han får va vaken ett tag till innan jag lägger honom.

Ska ni titta på mello ikväll?

Jag försöker övertala Daniel att jag ska få titta på det, jag hoppas jag lyckas.

Ha en fin lördagkväll!

/B


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vänj honom vid ljud när han sover, det har ni igen sen :)

2013-02-09 @ 20:25:21
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0