Levi <3

Hej!

I dag har jag inte gjort något nästan, Levi sov dåligt i natt igen så idag när han vilade så gjorde jag med det, hade egentligen behövt göra mycket annat men idag hade jag verkligen inte någon ork till något.

Jag vet inte riktigt vad det har varit ned Levi den senaste tiden han sover så oroligt och de resulterar i att jag med gör det. Vi är i vanliga fall bortskämd med att Levi sover hela nätterna från 7- halv 8 till någon gång mellan 4-6 och så äter han och somnar om en stund till . Men jag antar att de är någon slags fas han är i och förhoppningsvis blir han snart sitt rätta ja igen.

Daniel och jag pratar ofta om hur lyckligtlottade vi är som har fått en sån fin och helt underbar prins. Vi kan inte förklara med ord hur stor våran kärlek till Levi är. Att ha blivit mamma och pappa är den finaste gåvan man kan tänka sig och jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja byta bort det. Levi är det bästa vi har gjort! Sen Levi har kommit till världen så har mitt liv blivit så mycket bättre, jag har längre inga dåliga dagar de går lixom inte för man behöver bara se på Levi så ler man och blir glad och han ler tillbaka, våran lilla solstråle. Levi har också fört mig och Daniel närmare och jag har upptäckt nya sidor hos Daniel som jag inte trodde fans. Mitt nya liv är helt enkelt såå himla bra och jag kan nog inte va mycket lyckligare!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0