Lördag med finbesök

Hej!

Min lilla skrutt ligger och sover och har snart gjort de i 1,5timma. Jag börjar bli orolig att han håller på att bli sjuk eller nått för så här mycket brukar han inte sova. Han kan ju iofs bara va trött men jag känner inte igen honom riktigt.

Ska ta tempen på honom när han vaknar men tror inte att han har någon feber.

Hanna ska komma hit om ett tag, kul!
Får se om vi hittar på något skoj beror ju lite på Levi med. Men som sagt tror jag inte att han är sjuk, är nog bara trött.

Vilket skit väder vi har, kan det aldrig sluta att snöa- ge mig vår och sommar och sol ;). Men men det är ju trots allt ganska så vackert .

/B


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är ingen fara de har såna perioder :). William var vaken hela dagarna när han var nyfödd, Bvc hade aldrig sett ett så vaket barn efter några månader tog han igen det och sov hela tiden istället :). De har tillväxtperioder när de sover mycket :)

2013-02-09 @ 12:35:59
URL: http://caroooolinewilsson.blogspot.com
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice

Vi hade också såna sömnperioder med Emma - i början blev jag jätteorolig - hon hade dagar man till och med fick väcka för att amma och andra dagar hur pigg som helst... Är som att de tankar energi för att vara aktiva sen!

2013-02-09 @ 17:04:56
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0