Lugn dag med andra ord

I dag skulle ju Isabel och Kalle komma och hälsa på oss men eftersom de var en lastbil med potatis som hade vält på E20 så fick vi flytta de tills i morgon eftersom de inte kunde komma fram.

Så i dag har vi inte gjort mycket bara varit hemma och tagit de lugnt och de var faktiskt skönt.

Ska nog krypa ner och sova tror jag, kan va skönt att lägga sig lite i tid för en gångs skull. Och har jag berättat vad skönt det är att få kunna ligga och sova precis som man vill på natten även om det är supermysigt att sova bredvid Levi. Det var ju nästan 3,5 månad sedan jag fick ligga som jag ville. Det är skönt att vänja Levi med att sova i sin säng så pass tidigt så han vet vad som gäller, men på morgonen när han vaknar får han gärna komma över till våran säng och ligga och prata lite medans vi sträcker på oss. Våran lilla solstråle, jag blir varm i hela kroppen varje morgon när han ligger och "pratar" och ler, en bättre start på dagen kan man garanterat inte få. Våran älskad lilla kille, det är sjukt hur mycket kärlek man kan känna för en sådan liten person. Det är när man blir förälder som man verkligen förstår vad riktig kärlek är.
Min familj betyder allt för mig och det finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket jag älskar dem!




Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så sant som du skriver! Man vet inte vad riktig kärlek är förren man blir förälder! Ååh Levi är den gladaste lillkille jag mött ;) pratglad är han ju oxå :) sötnosen<3 måste umgås snart igen så jag får gosa med han <3

2013-02-05 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0