Pluss

Hej!

I dag klockan 13.50 närmare bestämt så är det ett helt år sedan vi plussade. Det var en fantastisk resa som gravid, alla besök hos barnmorskan när man fick höra hjärtljuden var så mysiga men det bästa var helt klart ultraljuden, den känslan när man fick se sitt barn i magen för första gången är obeskrivlig. Det var så mycket som var mysigt med att vara gravid, att känna dom små sparkarna och ligga och titta på magen hur det bökades runt där inne. Att ligga och tänka på hur han/hon kommer att se ut. Och att handla massa bebis saker hur kul var inte det och förbereda allt inför bebisens ankomst, ja allt var helt underbart (nästan). Att behöva gå upp och kissa flera gånger per natt och inte kunna röra sig fritt i slutet var ju inte så kul men det hör ju till en graviditet ;p.

Livet som mamma till Levi är helt underbart och jag njuter till fullo varje dag. Att följa hans utveckling är så kul och det händer nya saker hela tiden.

Levi = Lycka och kärlek!

/B


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice

Härligt! Är verkligen fantastiskt att vara gravid, speciellt första gången...

Svar: Ja det var ju verkligen det :) men ser fram i mot nästa gång för då tror jag att jag kan njuta lite mer från början i stället för att oroa mig så mycket :)
gabriella önnelind

2013-02-22 @ 13:14:00
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0