Såå fel

Hej!

Jag vet att jag inte är den bästa på att uppdatera här men jag hoppas ni har överseende med det, har fullt upp på dagarna och på kvällen har jag inte alltid lust att skriva så det kan bli lite snålt med inlägg, jag hoppas ni förstår.

Igår var ju min "pappa" här med sin tjej Iwona och även farmor var med. Levi fick lite kläder ( ej min stil med de var snällt endå) Daniel fick lite alkohol haha och jag fick en blomma och en merci chokladask de var snällt. Av farmor och farfar fick Levi pengar de var också snällt. Som ni vet så har jag inte direkt sett fram i mot Levis möte med min "pappa" eftersom han aldrig har varit en för mig så kändes det helt fel på något sett. Han är ju inte otrevlig när man väl ses men han har gjort så mkt fel val i livet som jag har svårt att förlåta och att han inte är speciellt snäll mot min lillebror har jag väldigt svårt med. Han tyckte i alla fall att de var kul att träffa Levi, de märktes direkt och han höll på och sa :Hej det är morfar, det är morfar, de är morfar, morfar, morfar, morfar hela tiden och det störde jag mig verkligen på. HALLÅ hur kan du va morfar till mitt barn när du inte är pappa till mig? Jag ville bara säga sluta säg att du är morfar för de är du inte ,(biologiskt sett ja men inte annars) morfar är något man förtjänar att va. Min mormor och morfar är typ Levis mormor och morfar med, de blir ju typ så eftersom jag inte har några föräldrar. Sen att han höll på och pussa honom de gillade jag verkligen inte heller det kändes ju som om de var en främmande man som pussade mitt barn, typ i alla fall. Allt kändes bara såå fel!!

I dag har jag och Levi umgåtts med Emma och Adam, de var meningen att vi skulle till killevippen, vi kom dit vid nio eftersom vi hade fått för oss att de öppnade då men de var vid ett det öppnade i dag och nio i morgon så vi tog en fika istället och gick till Ica och handlade lite.

I morgon kommer min faster och hennes man hit och hälsar på, de ska bli ganska så trevligt. Var några år sedan vi sågs så vi får se om det blir stelt eller ej.

Nu ska jag ta en lång dusch och sen om ett tag krypa ner och sova.

Föresten så sov Levi hela natten i spjälsäng natten till i dag, han vaknade vid fem och åt sedan så somnade han om till halv åtta. Våran duktiga kille! Vi får se hur det går i natt jag hoppas de går lika bra.

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0