Shopping

Godmorgon!

Det har varit en lång natt här hemma Levi har sovit oroligt hela natten typ vilket har gjort att jag med gjort det. Vid tre vaknade han för första gången helt, innan har det mest blivit några napp insättningar, jag bar över honom till våran säng för att han skulle somna om men han totalvägrade så jag gick upp och gjorde mat till honom.

När han hade ätit klart och höll på att somna om så bajsa han så då var det bara att gå upp och byta blöjan och då var Levi pigg som en mört och låg och prata på skötbordet, lilla tokunge.

Vi gick i alla fall och la oss efter blöjbytningen och det tog ett ganska bra tag innan vi somna om och efter det så har Levi sovit oroligt. Vaknade innan sju helt pigg och har legat och pratat med sitt gosdjur och roat sig medans jag legat haldöd hehe.

Men nu är det sax att gå upp och göra sig i ordning för dagen för vi ska ju till Marieberg och shoppa lite.

Ha en bra onsdag! /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0